Behind the scenes

Cannes♥

Kategori: Allmänt

 
 
Imorgon lämnar jag Sverige för Cannes. Ska bli spännande och roligt. Har inte redigt insett att det är nu jag åker. 
Jag har precis packat färdigt och ska snart gå och lägga mig för att orka upp imon.
 
Jag har fått massa härliga kommentarer, Ex "Du kommer ju täffa massa kändisar där nere"
Men för mig handlar det inte om att träffa eller se nån kändis. Dem är lika mycket människor som vi andra är. 
För mig handlar det om att träffa kontakter, som man någon gång i framtiden kan ha ett sammarbet med. 
Det är det de handlar om inom filmvärlden!
 
Jag läste en bra artikel med en skådespelare hämromdagen. Där skrev han bla. "Jag vill inte vara kändis, jag vill bara kunna gå till mitt jobb och skådespela" Bra sagt!
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta Beckius säger:

    Du får ha det så trevligt i Cannes . Vi tänker på dig. Kramar från mamma och pappa ❤

    2013-05-15 | 04:57:00

Kommentera inlägget här: