Behind the scenes

Dreams!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Bilder lånade av Martina.
 
Är så otroligt stolt över min fina vän Martina. Hon har länge drömt om att åka till Japan. Hon har tagit massa kurser i Japanska och gjort allt för att lära sig så mycket som möjligt om landet. Man har i flera år kunnat se hur hon längtat att få komma dit. Och varje gång man nämner Japan så skiner hon upp som solen.
Nu kan jag knappt beskriva min lycka över att hon äntligen är där. I 2 månader ska hon vara där alldelles själv. 
Är så stolt och rörd i mitt hjärta när människor runt omkring mig når sina drömmar. Och att veta att vägen dit inte vart helt lätt men att man ändå klarar det. Det är en fantastisk känsla. 
Älskar dig Tina och va rädd om dig där borta ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja, visst är det fantastiskt att se vänner som når sina drömmar!

    2013-06-03 | 21:42:54
    Bloggadress: http://frida.igefjord.se

Kommentera inlägget här: