Behind the scenes

A Dream♥

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En dröm som jag har haft väldigt länge är att kunna spela in en film, och med pengarna man får in kan man hjälpa barm i Afrika. Ända sedan jag var där år 2007 är jag helt fast i det landet. Människorna, djuren, naturen och all den sanna glädjen. Det finns en äkta kärlek till livet där! Tänk att kunna göra nått man älskar för att hjälpa andra.
 
Lill-killen på bilden ovanför har satt spår i mitt hjärta, kommer aldrig glömma när han gick och åt på en annanas
och han tappade den på marken (som bestod av kobajs) så plockar han upp den och börja äta på den igen. När jag såg det ville jag bara plocka med han hem. För han var det inget konstigt. Där gälller det att äta upp allt man får i sin hand, man vet ju aldrig när man får mat nästa gång.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: