Behind the scenes

Att följa sin dröm

Kategori: Allmänt

 
 
Att jobba inom filmbranschen har alltid varit en dröm för mig. Att stå framför eller bakom kameran och skapa en scen som sen ska beröra många. Jag älskar när man ser på film och man känner igen den känslan som dem vill spegla. 
Men att nå drömmen man har kan vara svårt, det kan stöta upp många hinder på vägen. 
Misslyckande, folk som inte tror på att man klarar av det och annat. 
När jag började drömma så jobbade jag som en städerska på en förskola, jag gick runt i lokalerna och flög ofta iväg med mina tankar. Då kunde jag aldrig tror att 9 år senare skulle de vara min verklighet.
Det har inte varit en lätt väg hit och jag kommer nog möta hinder i framtiden också. Men de är helt klart värt det.
Jag vill bara säga till alla där ute, FÖLJ ERAN DRÖM, de är bara ni själva som sätter stopp för dem.
Även om allt känns omöjligt, så finns det alltid lösningar. Klarade jag av att komma såhär långt så gör alla det. 
Fortsätt drömma!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: