Behind the scenes

Äkta eller fejk, Älska det man gör!

Kategori: Allmänt

Adam Garcia, London 2010
Robert Pattinson, Madame tussaud
 
Jag tycker det är viktigt att man gör det man älskar i livet. Exempel, att gå till ett jobb som man tycker om. Alla är olika och älskar att jobba med olika saker.  
När jag berättar för folk jag möter att min dröm är att bli skådespelare. Då säger dem flesta "Gör du det bara för att bli känd?" Precis som att alla kändisar gör det för få en sekund i rampljuset. Eller?... Mitt svar på den frågan är NEJ.
Jag vill bli det för att kunna göra något jag älskar! För när jag får agera framför kameran och leva ut olika känslor så känner jag mig hel. Det är då jag känner lycka i livet. Så tror jag dem flesta skådespelare känner också!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: